یکی از شبهای من

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

درسته که کیلومترها از من دور هست

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
این مطلب مخصوص عزیزم هست شما ببخشید
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت17:40---16 آذر 1389
سلام مهربونم خوبممممممممممم

این قدر منو لوس نکن اونوقت دیگه با این شرایطی که دارم زندگی برام سخت میشه چون اونوقت از همه توقع دارم که با هام مثل تو رفتار کنن.


پاسخ:عزیزم این رو بدون که تو شایسته بهترینها هستی و منم اونطور که بایستی که شایسته تو باشه باهات برخورد نمیکنم آره عزیزم من فقط یک کوچولو از اونی که شایسته ات دارم برخورد میکنم اگه غیر از این بود پدر و مادرت هم اینطوری باهات برخورد نمیکردند چون واقعا خوبی و عزیز هستی اگه کسی نخواد قدرت رو بدونه اون از بی معرفتی خودشه دوستت دارم عزیزم و هر کاری برای خوشحالیت میکنم فدات بشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 16 آذر 1389برچسب:,ساعت1:55توسط عاشق | |